.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: همدلی و هم زبانی مشکلات را حل می کند
استاندار مازندران: همدلی و هم زبانی مشکلات را حل می کند

شمال نیوز: رییس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درادامه این سياست ها اظهار داشت: اين نوع همدلي و هماهنگي ها خيلي از مشكلات استان را حل مي كند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ ربيع فلاح جلودار صبح امروز درمحل ستاد اجرايي خدمات سفر نوروزي ضمن تبریک عید نوروز  گفت : در اين ايام كه متقارن با  ايام فاطميه است، مسئوليت سنگين براي  ما و دست انداركاران ستاد است .

وی با بیان اینکه مازندران استان مهمی به لحاظ گردشگری است افزود: مسئولیت سنگینی در مقابل گردشگران بر عهده داریم و تلاش كنيم تا نظم و امنيت و آرامش فراهم کنیم.

استاندار مازندران به نامگذاری امسال با عنوان همدلی و هم زبانی ملت و دولت از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: از ابتداي انقلاب، اتحاد و انسجام عمومي را با عنوان يكی از عوامل حفظ و ادامه ره آورد انقلابي انجام می شود .

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درادامه این سياست ها یادآور شد: اين نوع همدلي و هماهنگي ها خيلي از مشكلات استان را حل مي كند.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تصریح کرد: اين ظرفيت در تمامي شهرستانها با توجه به مسئوليت سنگيني كه دارند با هدايت شما مي توانند وظايف خود را عملي كنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبري اعتماد كاملي به دولت دارند اظهار کرد: به پشتوانه اين اعتماد سال 93 را با توفيقات بسياري پشت سر گذاشتيم كه انشاالله در سال 94 ادامه مي يابد .

فلاح جلودار ابراز امیدواری کرد: در روزهاي آينده با توجه به حجم مسافرين كه پيش بيني مي شود 10 الي 15 درصد از مسافران نسبت به سال پيش افزايش يابند .

استاندار مازندران در پایان خاطرنشان ساخت: به اتفاق همه نيروها ي امنيتي و انتظامي با عزم ملي و مديرت جهادي كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري است بتوانیم از عهده مسئولیت خطیری که داریم برآییم.


اقامت 760 هزارنفر در استان

معاون عمراني استاندار مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: از 25 اسفند رسما ستاد اجرايي خدمات سفر نوروز در فرماندهي نيروي انتظامي در قالب کمیته های 12 گانه شروع به كار كرد .


علی نبیان با بیان اینکه در دو روز گذشته بالغ بر 760 هزار نفر اقامت در استان داشتيم افز.د: همه همكاران در شهرداري ها، حمل و نقل، خدمات بهداشت و سلامت، محيط زيست، امور دهیاري ها و پليس راه و راهور امورات را رصد مي كنند.

وی اظهار داشت: عصر روز گذشته محور با توجه به بارندگي شدید محور هراز دچار ريزش کوه شده بود که ظرف حداكثر دو ساعت تمامي محور پاكسازي شد.

معاون عمراني استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: براي اينكه بتوانيم محور سوادكوه در دولت تدبير و اميد بخش اعظمي از محور سوادكوه به پايان رسيده و محور آزاد راه از جنوب به شمال را يك طرفه كرديم.

/250
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.